Pengikut

nuffnang

Ahad, 29 Mei 2011

KaRaK FiLm * seram wei*

Assalamualaikum sume......



Pasti kwg sume da dgr kn sok sek sok sek cite sal filem karak nie kn kn kn…. Rmai yg berkata cite nie seram gak la, so dgn prasaan yg ingin taw sama ada cite nie seram kew x aku ajak la bf aku g tgk , law xtgk lg xtaw seram kew x kn aku pn tkwot2 brani jew nk tgk tp hati memberontak nk tgk gak hehehehe….

Sabtu baru2 nie aku ngan bf g la tgk , tgk kt pyramid jew dkt ckit sblm 2 aku da check lam internet showtime nye kul bpe so snng la nk budget masa kn , aku plan ngan bf aku tgk yg  kul 10.05 p.m nye… cmpai2 kt sana lam kul 8.30 aku tgk punya la rmai manusia maklum la mlm minggu kn mmg rmai gler owg cam2 bangsa de yg bangsa international pn de hehehehe……

Cpt2 aku ajak bf aku Q dlu kang lg lmbt t lg rmai owg lak t tkwot pnuh lak t xdpt seat cun …. Nseb bnyak kaunter bka so x lama cgt Q lam 10 minit jew rasanye…. Pas bli tiket tgk jam awal lg pe lg g mkn la dlu prt pn da lpar .. Aku ngada2 ngan bf aku ajak mkn Burger King sbb aku xprnh rasa mkn beger king nseb dye ok jew .

Nseb restoran Beger king x jauh cgt dri cinema trun 1 floor jew . Aku mkn beger 2 xla sesedap beger MCD la tp bole la da taw rasa nye cmner bru bole komen kn, tp MCD mmg sedap gler la dri beger2 yg ade kt Malaysia nie ( E2 pndangan aku la  ).

Da dkt2 kul 10.00p.m kitaowg nek lik kt atas aku tgk pnya la ramai owg masyarakatttt…..lg rmai dri mula2 aku dtg td . Cmpai masa msk panggung aku tgk xla pnuh cgt owg lam panggung bole than la.

Start jew aku da rasa seram da cmpai abes aku tgk aku mmg rsa seram , cite nye x la seram cgt tp jlan cite nye yg bt aku seram ngan antu2 nye yg menakutkn mmg tgak bulu roma aku d btnye.. D penghujung cite nye de moral la so aku insaf la skejap ( skejap jew ) hehehehe pnting nye ilmu agama lam dada bkn hanya d perlajari saje tp memahami isi tersirat n tersurat surah2 nye….

Kwg la tgk sndri poster2 filem karak n trailer video nye nie aku share ngan kwg  

  antara barisan pelakon2 filem karak......

time nie zura ( nma watak ) kna rasuk.....

pasal bdk nie la dwg sume terbabas jtuh lam gaung....

 
video trailer filem karak....
SINOPSIS FILEM KARAK
Filem Karak ini mengisahkan sebuah cerita lagenda dan kisah seram di sepanjang lebuhraya Karak dan merupakan filem seram cubaan pertama terbitan KRU Studio yang diarah oleh Yusry Abdul Halim.

Empat orang pelajar kolej yang sedang dalam perjalanan pulang ke Kuantan setelah menghabiskan masa malam mereka di Kuala Lumpur. Semasa perjalanan pulang, mereka terperangkap di dalam kesesakan jalaraya di sepanjang lebuhraya Karak. 
Mereka perlu pulang segera kerana perlu menghadiri kuliah pada keesokan paginya, lantas memilih untuk menggunakan sebatang jalan lama tanpa mengetahui jalan yang mereka pilih akan merubah hidup mereka dengan pelbagai kisah yang menyeramkan.


4 ulasan:

  1. Fuhyoo..Nengok Ngn Bestfriend Ke Boifren..hihi..joke Jer..

    Sy Tak Leh Layan Citer Antu..Kang Terkoncing Dlm Suar Lak Kang..Hihi

    BalasPadam
  2. bestfriend pn leh boifren pn leh hehehehe....
    seram gak cite nye akk yg brani2 tkwot pn rsa seram hehehehehe....

    BalasPadam
  3. Mesti Seramkan!!!...Yusry Cakap dalam filem tu..semuanya dari cerita betul...

    BalasPadam
  4. mmg seram pn citernye, jln citer nye yg bt seram + antu2 nye ngeri tgk, sya rasa la pas owg tgk filem 2 msti pk 20x sblm nk ikt jlan lama karak 2 law nk lik kg kew.. hehehe....

    BalasPadam