Pengikut

nuffnang

Rabu, 16 Februari 2011

Ai2 captain hehehe....sje nk hiburkn ati ....ari nie keje mta sangap gler, da bpe kali nguap pn aku x taw mmg da gantok gler da nie law iktkn nafsu aku nie nk jew aku tdo tp xdpt aku penuhi hajat hati aku 2 , gler nk tdo time2 keje nie mau bos jeling ikt ekor mta jew t kuikuikuikui...... nasib la rini aku leh dgr radio xla rsa boring cgt rini walaupn lgu ntah pape tp lyan jew la asal kn de bunyi lam lik opis nie..... balik kje t aku de misi yg wajib ( bkn sunat,bkn harus )WAJIB  taw aku lakukan aku da x sanggup trus d ganggu n d hantui oleh hantu setan ner ntah tbe2 nk gnggu idup aku yg bhagia d kala ini.... Aku xgnggu dye tp hantu nie sbk nk gnggu2 aku mmg cri pasal hantu nie.... nasib owg tersayang memahami kesulitan yg aku alami nie .... da for now .... calo bete.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan